ZELF JE WACHTWOORD HERSTELLEN
Uw account is vergrendeld en u kunt niet meer bij uw data. Erg vervelend! Gelukkig kan Kology dit verhelpen door uw account te herstellen, maar voor u het weet heeft u een aantal uur productieverlies. Vooral buiten de reguliere kantoortijden kan dit een uitdaging zijn. Kan dat niet handiger?
Self-Service Password Reset (SSPR) voor Azure Active Directory (Azure AD) biedt gebruikers de mogelijkheid om zelf hun wachtwoord te wijzigen of opnieuw in te stellen zonder tussenkomst van een beheerder of helpdesk. Als het account van een gebruiker vergrendeld is of als deze zijn of haar wachtwoord is vergeten, betekent dit dat de gebruiker niet meer kan werken. Normaliter neemt de gebruiker dan contact op met de servicedesk om het account te herstellen. Voordat de gebruiker weer op weg is geholpen, is er zo maar een paar uur productieverlies.
Door SSPR te implementeren kunnen eindgebruikers zelf hun account herstellen, wat uiteindelijk resulteert in minder productieverlies. Zo hoeft de gebruiker geen contact op te nemen met de servicedesk of een incident aan te melden en te wachten voordat het incident is opgepakt en verholpen.
Kology kan door middel van een aantal aanpassingen uw organisatie helpen om SSPR in te richten. De enige vereiste is dat u over Microsoft 365 business premium of standard licenties beschikt plus AD connect met Password Writeback (ook met deze vereiste kunnen wij u uiteraard helpen).
Ook met een gerust hart terugkomen van vakantie?
Aanmelden nieuwsbrief
Lees hier meer over onze oplossingen!
Contactgegevens
Algemeen contact
Hulp nodig? Kology servicedesk
Bel mij terug
Wilt u graag terug gebeld worden? Vul dan onderstaand formulier in.