Werken in de cloud & hosting

Snel aan de slag met de Online Werkplek

In de Online Werkplek van Kology kunt u met uw collega’s altijd en overal gebruikmaken van de software die u gewend bent. Daarvoor is alleen een internetverbinding nodig. Vanuit huis, op kantoor, onderweg, bij een klant en zelfs op vakantie kunt u gemakkelijk inloggen met een tablet, laptop, pc of ander mobiel apparaat. Vanaf de online werkplek werkt u altijd op uw vertrouwde bureaublad. U heeft gewoon toegang tot alle programma’s en bestanden, zoals de mailbox, agenda en persoonlijke of gedeelde schijf. Direct aan de slag op elk moment en vanaf elke plek!

Download de online werkplek whitepaper

Altijd en overal bereikbaar met Office 365

Microsoft Office 365 zakelijk werkt perfect in combinatie met de capaciteiten van de Cloud. Zo kunt u altijd en overal gebruikmaken van alle Microsoft Office producten met het gehele team. Persoonlijke of gedeelde agenda’s, kalenders en documenten zijn altijd en overal toegankelijk.

Download de onafhankelijk cloud advies whitepaper

Download de Office 365 whitepaper

Hosted Exchange – e-mailserverinstallatie en -ondersteuning

Ook voor e-mailserverinstallatie en -ondersteuning bent u bij ons aan het juiste adres. E-mail is een volledig integraal onderdeel van de huidige manier van zaken doen. Gebruikt u een eigen e-mailserver of kiest u voor een van onze hosted Exchange serveroplossingen, dan zorgen wij in alle gevallen dat uw mail net zo snel werkt als uzelf.

Download de hosted exchange whitepaper

Managed hosting

Zonder hoge uitgaven voor aanschaf en onderhoud van hard- en software heeft u met onze Managed Hosting service dezelfde technologie en middelen in handen die voorheen alleen beschikbaar waren voor de ‘grote’ organisaties. Wij nemen graag al uw zorgen uit handen en geven adviezen op maat.

Download de managed hosting whitepaper

Download de dedicated server whitepaper

Geïnteresseerd?

Bent u geïnteresseerd of heeft u vragen over onze dienstverlening? Neem dan gerust contact met ons op via het contactformulier. Voor technische vragen kunt u contact opnemen met de Kology servicedesk via servicedesk@kology.nl of +31 88 566 54 71

Persoonlijk

Wij voelen ons betrokken bij uw bedrijf. Dat merkt u aan onze persoonlijke benadering en service. Onze servicedesk biedt zonodig 24 uur per dag technische ondersteuning en is snel ter plaatse bij calamiteiten. Wij staan altijd voor u klaar, waar en wanneer u wilt.

Kennis

Door onze kennis en ervaring op het gebied van IT-technologie weten wij precies wat voor uw organisatie het best werkt. Onze specialisten kunnen daarom persoonlijk advies op maat leveren. Eén adres voor al uw IT-vraagstukken.

Veelzijdig

Of het nu gaat om hosting, werken in de cloud, IT-advies of verbetering hiervan, geen enkele vraag is ons te gek. Door onze veelzijdigheid kunnen we voor ieder IT-vraagstuk een op maat gemaakte oplossing vinden. Samen bepalen we wat het best bij u past.

Wat wij precies voor u kunnen betekenen?

Neem contact met ons op

Wij werken o.a. voor:

“Frank Renfurm: “Je IT aan iemand uitbesteden is een kwestie van vertrouwen. Ik vertrouw volkomen op Kology. De mate van betrokkenheid is zeer groot en er wordt snel geanticipeerd op problemen. Wij werken met een combinatie van Apple en Microsoft werkplekken, daarom is kennis van beide systemen van zeer groot belang. Dit hebben de mensen van Kology prima onder de knie. Superlogisch eigenlijk zo'n partner! Ik ben zeer tevreden over de expertise van Kology. Nu zij mijn IT regelen heb ik voor het eerst sinds de start van mijn bedrijf het gevoel dat alles voor elkaar komt.”