Wij voelen ons betrokken bij uw bedrijf. Dat merkt u aan onze persoonlijke benadering en service. Onze servicedesk biedt zonodig 24 uur per dag technische ondersteuning en is snel ter plaatse bij calamiteiten. Wij staan altijd voor u klaar, waar en wanneer u wilt.
Door onze kennis en ervaring op het gebied van IT-technologie weten wij precies wat voor uw organisatie het best werkt. Onze specialisten kunnen daarom persoonlijk advies op maat leveren. Eén adres voor al uw IT-vraagstukken.
Of het nu gaat om hosting, werken in de cloud, IT-advies of verbetering hiervan, geen enkele vraag is ons te gek. Door onze veelzijdigheid kunnen we voor ieder IT-vraagstuk een op maat gemaakte oplossing vinden. Samen bepalen we wat het best bij u past.
“Frank Renfurm: “Je IT aan iemand uitbesteden is een kwestie van vertrouwen. Ik vertrouw volkomen op Kology. De mate van betrokkenheid is zeer groot en er wordt snel geanticipeerd op problemen. Wij werken met een combinatie van Apple en Microsoft werkplekken, daarom is kennis van beide systemen van zeer groot belang. Dit hebben de mensen van Kology prima onder de knie. Superlogisch eigenlijk zo'n partner! Ik ben zeer tevreden over de expertise van Kology. Nu zij mijn IT regelen heb ik voor het eerst sinds de start van mijn bedrijf het gevoel dat alles voor elkaar komt.”